Over ons

Onze bedrijfsnaam klinkt ingewikkeld, maar de ondertitel is wel passend. Wanneer u Schleiffert Advies & Ondersteuning inhuurt, gaat het u immers om onze kennis, vaardigheden en netwerk. Wanneer wij een opdracht niet zelf volledig kunnen uitvoeren, koppelen we u aan contacten binnen ons netwerk. Duidelijk en transparant.

Schleiffert Advies & Ondersteuning startte in 2009 met eigenaar Peter Schleiffert, sinds voorjaar 2017 werkt ook de partner Esther Dorenbos-Schleiffert mee en in zomer 2018 is zus Paula Schleiffert toegevoegd. Als laatste startte Tante Anita in voorjaar 2021. Met zijn vieren vormen we het bedrijf in al haar facetten. Bij de foto’s en namen ziet u nog persoonlijker wie we zijn en wat we doen. Voor ons alledrie geldt: hart voor kleine zorg, de zorgverlener willen ontlasten en continu nieuwsgierig zijn naar veranderende wet- en regelgeving en die zo geruisloos mogelijk invoeren in jouw en ons bedrijf.

In de loop der jaren hebben we meer dan 200 ondernemers bijgestaan, wekelijks, maandelijks, of eens per jaar.

Peter Schleiffert ​

Ik wil jou als ondernemer zien groeien op het gebied van Kwaliteitsmanagement​

Esther Dorenbos Schleiffert ​

Ik help je op weg met ZilliZ en verzorg de zorgadministratie.​

Paula Schleiffert​

Ik verzorg je zorgadministratie en alles wat daarmee samenhangt​

Anita Visser – From​

Ik verzorg de zorgadministratie, tevredenheidsmetingen en controles​

Achtergrond:

  • Small Business & Retail Management (CHN / Stenden Hogeschool)
  • Kwaliteitsmanagement volgens ISO9001, Nen-EN 15225 en HKZ (NEN)
  • Preventiemedewerker (Kompas Veiligheidsgroep)
  • Bedrijfshulpverlener (Kompas Veiligheidsgroep)
  • Inspirerend auditen in de zorg (NEN)
  • Training Auditor/ Lead Auditor Kwaliteitsmanagementsystemen ISO 9001:2015 (DNV-GL) IRCA-erkend!