CONTACTGEGEVENS

Schleiffert

Advies & Ondersteuning

Francois HaverSchmidtwei 2 – 2.49

8914 BC Leeuwarden

06-18611529 (WhatsApp)

KvK: 78158273

Bank: NL04KNAB0256825084

BTW identificatienummer: NL001392656B24

 

(On)tevreden?

Wil je laten weten waar we goed in zijn? Wat we nog beter kunnen doen, of wat we niet goed hebben gedaan?

Bij Schleiffert Advies en Ondersteuning doen wij ons best op ieder moment de beste diensten te bieden. Meestal lukt dat heel goed, en dat horen we ook graag van jou. Maar waar gewerkt wordt, vallen ook wel eens spaanders en soms doen we dan net niet wat je van ons verwacht. Daarom hebben we op deze pagina de mogelijkheden genoemd die jij hebt om ons te helpen continu onze diensten te kunnen verbeteren en tot een passende oplossing te komen.

Je hebt deze opties:

  1. Zoek contact met ons. In eerste instantie met je contactpersoon, maar indien gewenst ook met de eigenaar. Wil je een gesprek, dan kan het ook prettig zijn wanneer je iemand meeneemt. Laat dat wel altijd van tevoren weten. We maken graag tijd voor je.
  2. Dien een klacht in per brief of mail. Deze registreren wij volgens ons interne klachtenbeleid en je krijgt altijd binnen 4 weken een inhoudelijke reactie. We proberen altijd in gesprek tot een oplossing te komen en leggen de uitkomsten schriftelijk vast.
  3. Dien een klacht in bij het Klachtenloket voor ondernemerszaken van de Geschillencommissie (https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/ondernemerszaken/klachtenloket-voor-ondernemerszaken/). Zij behandelen dan als extern onafhankelijke de klacht. Wij hebben hiervoor een abonnement bij hen afgesloten.
  4. Mochten alle voorgaande opties niet tot een bevredigend resultaat hebben geleid, dan kun je het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie https://www.degeschillencommissie.nl/komt-u-niet-tot-een-oplossing/. Let op, hieraan zijn wel kosten verbonden.